TACK FÖR ALLA PAKNINGS FURSLAG!

som ni nog vet vid det här laget så ska jag och min ven bretty till åre på lurdag sen blir vi där i en väcka frammåt!!! låter de inte supper dupper kul?? och som ni nog också såg så fråggade jag er efter packnings tipps i nogra inlegg tidigare och nu har jag kommit fram till att detta är nog det vicktigaste att de får platts i min supper snygga bag!

1. cshampo och ballsam!!
2. meyk öpp!
3. lite seksiga kläder till alla after ski's vi skall gå på!!!
4. tärmo-braller och en skidjacka
5. seksiga skid-glassögon med styrka i (jag ser doligt i snön)
6. ett par heta mössor i rägn-båggens alla ferjer
7. min blågg datta (OFCÅRSE)
8. fina tåffsar och hårspennen till after ski
9. min vibratår i göld (FÅR EJ GLUMMAS!!!)
10. min coola fik-lampa som kan lysa i både grönt, gult och röd!!!

+ kamära och ladare och pängar och måbil och dattan och min vibrator i göld soklart

Det låter vell rimmligt? Det enda jag är orolig för är att jag packar ner hur mycket kleder som helst, sen glömmer jag tex min vibrator som e det vicktigaste tråtts allt så jag inte kan ha en enda mysig stönd med meg shelv på en hel vecka, eller bateriladeren till kamäran så jag inte kan ta obilder osv ovs.. Jag har en inte äns en pracktiskt väska att ta med, så jag ska också köpa en spårtväska under veckan..


dacks för en dösch.. CYA

Kommentarer
Postat av: emilia

SLUTA LÅTSAS ATT DU HAR DYSLEKSI



Snälla människa, vi vet nog alla att du är fejk, fejk, fejk.

Du tänker verkligen inte på dom som verkligen har dyslexi. Du hånar dom!

Min kompis har dyslexi, flera av dom btw, och INGEN av dom stavar sådär. Seriöst!



Jag svär, jag blir galen på dej och din jävla blogg. Du lägger ju inte ens upp bilder på dig själv! Du vågar inte stå för vem du är!

FEJK FEJK FEJK, säger jag bara.

Skärp dig!!

2009-02-17 @ 14:02:29
Postat av: MIKAÄLA

jag har EXTREAM DYXLESKSI DIN JELVA TUNT!

2009-02-22 @ 23:16:22
URL: http://cindirellas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0