SVAR PÅ 2 FROGOR JAG FICK TILL MEYLEN!

1: Vart bor du egentligen?

jag bor i nacka i en egen lägenhet (jaa, det är sant att jag bor grane med kensa, och det e på grönd av att hon shatade fett myket på att jag skölle flytta in breve henni) och sen ibland bor jag med mina fureldrar i bland anat: tumba, bårlenge, sålna med mera.. (vi har monga hus derfur att pappa bihöver det)


2: Vad hände med din syster Patricia?

när jag var på min fursta resa i egyptien (den gongen jag trefade farao fursta gongen) då fursvann pattrisia när vi var och kållade på alla pyramidder.. sen har hon inte kåmmit tillbacka ennu..



ps: ny desajn på g! urseckta om det ser lite rörigt ut!!  ds:

Kommentarer
Postat av: Bea

tackar, desamma :D

2009-02-07 @ 22:24:45
URL: http://kurdi.blogg.se/
Postat av: Gustav

Cool du är och så stavar du som en kratta.

2009-02-07 @ 22:40:40
Postat av: Max

Mjoo du e nog cool du!

Du låter ju förfan som en bäbis!

Dags att lära dej prata eller??

Dessutom känns din historia om din syster lite väl....cepe..?

Ungefär som hela du känns!

2009-02-07 @ 23:05:34
URL: http://www.vikenungen.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0