snart dags att nanna kudde

sitter här i min lilla lägenhet i nacka. det är änsamt och tyst. det enda man hör är judet av datans eviga sörrande. jag har nyss varit i min kök och hjort iårdning en macka med leverpasteyen och majonäs på. ska setta på min nya favorit-radio-stashon nu. http://player.emunityedge.net/player/aftonbladet_se.html . herligt!! mackan smakar gått som attan. jag kenner hur mina ögonlåck burjar bli tönga och kraftiga, prisis som amir .. påtal om amir, visste ni att det är 50 % shans att det är han som är papa till min gravida mage? :-S moste fan testa han spärma i DNA-test så man vet om man ska jöra avbårt, vill ju inte ha en ful unge liksåm. imårrån blir det tidig skola för min del så jag ska dra och nanna kudde nu. hejdå mina hjertebarn, elskar er otrolligt myket, SVIKER ER ALLDRIG! kom ihåg det, tilsamans ska vi kempa och övervina alla redslor. inget kan ståppa åss nu för vi har det viktigaste av allt - varandra! <3 godernatt, låt gud vaka över er prisis som meg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0