pinsamma erkännelser & saker ni inte visste

Det här visste ni inte om meg & KENSA.....

♣ jag skölle alldrig nonsinn könna bada naken med henni
♣ Vi äter chips & cola ibland
♣ hon rapar som en man!
♣ vi båda har egna lägenheter breve varandra!
♣ hon lånar alltid mina kläder, även bh:Ar
♣ Hela förra höstlovet ville hon umgås med meg -.-
♣ jag kende meg taskig så jag var tvöngen att umgås med henne en hel väcka under såmmaren
♣ hennes lägenhet ser ut som ett båmbnedslag medans mitt e motsatsen
♣ jag kan säja veldigt grova saker till henni när vi bråkar som till eksämpel " stick oh brinn din sablans grod-stjärt"
♣ hon vill pössa meg jemt och stendigt men jag vägrar tåtalt!
♣ jag skölle aldrig få för meg att strula med henne alltsoo.. catastråf
♣ Vi dricker upp en hel stor cocka cåla på en halvtimmä
♣ Vi båda elskar chelé hjertan!
♣ kensa tror inte på kärleck, hon tycker att det är som att äta såppa med gaffel
♣ Jag (MIKAÄLA) Tror på kärleck, det är lika shelvklart för mig som att äta såppa med sked.
♣ Kensa ger upp lätt men är envis som en åsna och har alltid fel
♣ Jag kempar, men är också envis som en åsna därimot har jag alltid rett
♣  kensa äter is såm goddis
♣ jag äter majs såm goddis
♣ kensa har alltid öppet hus och vi brukar sitta med bara önderkläder när de kåmmer fålk
♣ Båda är sjuuuuuuuckt roliga, mäst jag då
♣ vi hade sömnproblem tillsamans, och gick och la åss 5 på natten. Det smittar av sig :-(

Kommentarer
Postat av: soff

hahahaahhahahah

2009-02-23 @ 22:50:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0