MOBILBLOGAR FRÅN BAKEN!

jaa ni läste åter ijen rett.. sitter i liften poväg öpp och då tengkte jag att jag kunde uppdattera! vi har det kalas bra här, fast en mindre bra sak är att jag har tapat bårt bretty och hennes mobil har ingen ladning hahahaha så de kan gå..

fast vi borde vell treffas nonstans sen.. för licksåm, jag har ju mina högtalare och musik såm jag åker rönt med så hon borde se mej.. fast jöst nu så har jag ett par killar på span så de är ingen fara om hon e bårta lite extra ;-)

aya bjuder på en fin bild från duved som jag tog igår!



inte så verst bra kvantitet men den e facktist tagen med brettys mobil ....

nu e det dacks att kliva av!! cya!

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha, du går ifrån att du är i skolan, och sen är du i och åker skidor. ;s du kopierar andras bloggar och skriver det i din egna, tror du inte att folk bara driver med dig?

2009-02-24 @ 12:57:08
Postat av: MIKAÄLA

du är ju döm i huvvet

2009-02-24 @ 13:12:40
URL: http://cindirellas.blogg.se/
Postat av: Anonym

nej, men du är ;s

2009-02-24 @ 16:58:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0