MOBIL BLOGAR: låt lista på bössen!

hey!

gör en mobilöppdattering nu.  sitter i en buss påväg till ÅRE!!! vi åkte fätt tidigt så jag har såvit typ halva min sömn här i bössen. bretty vacknade nyss till och hon har versta mårgon humöret så hon gav mig nyss en smell och sa FUCK YAH MIKAÄLA DU VECKTE MEG..

inet så kul.. men sånt får man tåla.. jag tror vi e framme rönt 3-4 eller kanshe 5. men jag öppdatterar nog flera gonger önder dagen!

jöste kan skriva låt-listan här ockso:

äbba grön - 800 grader
caråla - fongad av en stårmvind
nanne grönvall - avenshuk
anna book - ABC (LIVE FRÅN MELÅDIFÄSTIVALEN 1986)
amy diamånd - CHAMPIÅN (LIVE FRÅN ALLSON
darin - whay does it rayn
akån - lonly
emilösh - vill du wanna fuck
emilösh - snutt-hatarlåten
steam - na na na  hey heeey goodbye

det var vell en del av allt! låter de inte najs? tenk att swisha ner för bakarna med dom här låtarna plus monga fler i högtalarna.. vi kåmmer bokstavligt talat att vara musiken i bakarna ;-)

dacks att ta öpp min matseck : lappskåjs med rödbetter!!

skriver sän!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0