MÄLODIFÄSTIVALEN!! JAG KÅMMERNTERAR IJEN:

NU ÄR DET DAKS IJEN :-D :-D



1. lili och sössi:  VAD SJÖTTON ÄR DETTA? två medelållders-tanter som sjönger om himlen :-S nää , hiss eller diss? shelv tyker jag fet-diss. även omog1 av dom att herma abba och brittney med att sjönga "gimme gimme gimme" :-S men ett plus för elden i slutet av framtredandet ...

2. nasse lindh och bandet: härligt drag i denna låten!! jillar även hans dans-moovs ;-D fast rett kriminell låt-tekst, om att han ska slåss... nää sånt jillar jag inte. pöbliken värkar jilla denna låt ijallafall, alla sitter ju och sprattlar med balleånger i löften. ferjglatt :-)

3. jännifer brown: en löngn låt som faller oloff i smaken, men dåck inte mey. och det är ju vad jag tyker som räknas. jag jillar inte alls denna låten så nu drar jag och pinkar. liksåm, det är ju inte som att man missar nått liksåm ;-P

4. h.e.a.t: HÅRDRÅCK FÖR FÖLLA MÖGGAR!!!!!!!!!!!!!!! ååååååååhh yeeeeeeeahhhh. sångaren har fett snygg frisyr och juvlig röst ockso!! denna låten jillar jag myket, tror stark på att denna går vidare alltso!! fy sjötton vilket drag alltso!! ska head-benga lite nu :-P

5. markolio: härligt att få se den snygge markolio i detta prågram! coola scen-kläder och söt låt, denna kåmmer spelas flitigt i min free-stayl. han har så vakra blåa ögon som tränger in i min själ och låten förtrållar mey från tåpp till tå <3 önderbar eld-grej ockso :-D ni som kenner mey vet ju att jag elskar eld, fyvärkerier och eksplosioner.

6. amy daymånd:  vad sjötton gör den lilla lymmeln i detta program? :-S SATAN vilken jevla glitter-kappa hon har på sey! bögig låt, mes-röst och allment BÅRING! oloff jillar därimot denna låt, han har även fått bånge......

7. kookis and beans: gud va vacker låt <3 hellt klart en av mina favoriter. är värkligen svag för mun-spel.. sitter aldeles tårögd och vaggar i tackt med musiken <3 heja heja heja kookis and beans! denna låten berörde mey värkligen...

8. måns selmeröv: satan pärkile vad snygg han är!! får ju kåtslag!!! poppig låt som jag tror går vidare, för svänska fålket ÄLSKAR måns! oloff sheykar låss för fölla möggar! jag ska jåyna honom nu! ÅH YEAH! hey-döndrande bra låt alltso!


nu ska det bli spennande att se hur de går för alla bidrag! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0