LISTA!!



1. såkallade storblogare som ej öppdatterar mer än 2 gonger om dagen

licksåm, varfur skall dom tjäna kash på sin blog när det finns sirkus 473545 andra blogar som öppdatterar minst döbbelt så monga gånger om dagen och som dässutom inte tjenar ett SHITT.. blir så jevvla vansinnig!!!!! var tror dom att dom sysslar med va?!!?!  och jaa, ni läster rett, det är min trogna ven kensa jag syftar på.. det versta e soklart att man MERKER att dom öppdatterar bara för att dom e tvöngna.. alltso... eftärsåm dom tjenar pengar. så jag sejer bara en sak: BÅJKÅTTA SKIT-BLOGARNA!!

2. I taket lyser stjernorna

syftar soklart på både filmen och boken.. vad e de för jevvla crap som fålk läser nu för tiden??!? och filmen sög lika myket som boken moste jag säja.. handlar om en lite NOBODY såm råckar bli ven med en jevvla fästar-fucker som super skallen av sej var och varanan dag... E DE KÅNSTIGT ATT VARENDA ÖNGDOM DRICKER ALKOHÅL NU NÄR DOM GÖR FILMER OM SONT VA??? nej det e inte konstigt!! BÅJKÅTTA SHITTEN!  holler ni inte med?




1. MIN BLOG!

det e vell ganska shelvklart ejentligen.. licksåm.. vem jillar INTE min blog?? svaret här e soklart INGEN.. det ända är att jag har en del avundshuka stalkers.. det är det enda.. som kallar mej fejk med mera.. men det är bara ren avundshuka.. Målet med min blog var att furendra världen.. och visst har jag lykats med det :-) HELT KLART.. så derfur lade jag min egna blog här på jillar listan..


2. Åre vecka 9!

Det e så J*DRANS kul att åka skidor, eller snåwbåard :-) finns det nogot så öppfriskande som att svischa ner för backarna (svata backar soklart) med ett par glidande plankor på fossingarna.. svaret e soklart NEJ.. att åka skidor eller snåwbåard e det mäst öppfriskande som finns. Jag och Bretty lengtar ijäl oss.. GE OSS ÅRE NU!!!<333

Kommentarer
Postat av: soffan

hahahah =)

2009-02-15 @ 22:17:02
Postat av: SurfEmma

svar: hahahah åh är du fortfarande igång? I LOVE YOU

2009-02-16 @ 02:19:32
URL: http://enmammut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0