HOME SWETT HOME

kåm jöst hem.. och vad möts man av? joo en massa satans kåmmentarer.. TROR NI ATT NI KAN KNECKA MEG ELLER?? det enda jag har att seja är att ni e FETT O-M-O-G-N-A

jag slår vad om att jag e myket snygare, collare, roligare och bettre en era alla avenshuka jevvlar tillsammans!!!

anånyma e ni ockso... serri??? vill ni nått så adda min M-S-N [email protected] OCH SEJ DET DÄR ISTELLET, UTAN ATT VA ANÅNYMA.. fegis fegis töttarna på lekis

aya.. skoldaggen har iaf vart fett bra.. utom att några sablans stalkers fuljde efter meg heela vägen till fibula.. fett dryga.. sen kåm ijallafall min livvakt och tog bårt dom..

furesten burjade paåw idag... hon tykte det va fett såft och kul i fibula.. och vi fick god lönch idag också.. vi fick stuvad spänat med raviåli med svamp i.. fett GÅTT... versta lycks-maten..

aya ska ta ett mällanmål. cya!!

Kommentarer
Postat av: soffan

dom är bara avundsjuka:) kör på som vanligt=)

2009-02-17 @ 22:47:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0