EtT SiStA iNlÄgG fÖr IdAg/ikvElL/iNaTt

det har varit en önderbar dag idag. mälodifästivalen OCH alla jertans dagen. kan knappast bli bettre än så. äftersåm att min ena påjkven bor i egyptien och min andra är blind så blev det inte myket råmantik för min del idag men vad jör det när man har en vibrator i göld? ;-) elskar henni <3 men nu är jag trötter så jag ska ta och krypa till koys fast furst ska jag pussa oloff godernatt. vi hörs imorgån mina elsklingar, jag kåmmer alldrig att glumma er för ni betyder så jevla myket för mey, glumm andrig det!!! för då vet jag inte vad jag jör. jag ber varge dag och natt att jag ska få ha er kvar hos mey <3

GODERNATT UNSKAR MIKAÄLA <3

Kommentarer
Postat av: melinda

sv: tack så mkt =) ja jag har gjort den själv =)



2009-02-15 @ 11:38:29
URL: http://fhine.blogg.se/
Postat av: zoff

hahahahhahAHHAh

2009-02-15 @ 22:18:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0