BAKISS SOM IN I HELLVETTE :-S

Ja ni läste rett, jag är bakiss. drack hur myket som helst igår. två glas med icas eppelsider, en tesked vodka och lite cola för att vara exakt! paåw och dessy deckade redan vid 12-slaget. vi treffade aldrig jessika. hon stog och ventade på åss i 2 timmar på platan haha. hon hade blivigt uppraggad av nån emo-kille och fuljt med han hem och där gick det vildt till ;-P. inte så lyckad kvell om man sejer så men vi ska soklart treffas ijen nesta hälg och fästa mer :-) vill ni joyna? meyla då: [email protected] . finns ej så myket mer att biretta om gårdagens partey så jag får vell skriva lite om nått annat. tilleksempel om att perca meg. navel-percing tror jag det blir för ni har rustat på det jö. och ikvell blir det melådifästen på TV. ska shelvklart sitta bengkad framfur min TV med en massa godsacker att zmazka på. ni då? och jag vet ey vem jag heyar på än men jag öppdaterar soklart senare och birettar. låter bra va? detta inlegget blev lika kasst som en crack-hoe så jag bjussar på en video ockso:




min nuvarande favvo-låt. det är ett nytt band som sjunger :-) fett bra och vakert.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahaahah

2009-02-07 @ 18:54:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0