ATT LENGKTA

jag lengtar som FAN tilll åre som jag ska till med bretty på lurdag!! fett kul

har redan burjat packa1*! har laggt min vibrator av göld på en hedersplatts i veskan min.. såå sött!!!


ijallafall så har några i min klass anmelt sej till röllstols-innebandy imöra med skolan! och det var en, som heter tessa, som inte könde va med så jag ska få låna hennes rölllstol och stella öpp för röllstols-laget!! men jag hjorde de på ett villkår!! att alla där skulle ge mej nån fårm av godis som belöning...

tillslut äfter lite gnell så jick dom alla med på de.. så snacka åm att jag kommer bli fet imöra alltso!! hahahaha...

men ska fursöcka ta lite bilder med min kamera till blåggen ijallafall och jag ska hålla er öppdaterade med resöltat med mera..

dacks att ta en dösch.. blir mer öppdattering efter det!! pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0