"Alla hjertans dag inlegg"

Soklart moste jag svara på era frågor om vad jag ska göra idag, det är ju alla hjertans dag! Och såm ni alla vet har jag facktiskt en påjkven även om han inte syns här i blogen så åfta. Till ock med så har jag facktiskt 2 påjkvener. Men tyver ska han vara hemma i egyptien, och den andra e tyver blind, det betyder att det nog inte kåmmer henda nott spesiellt.. Vad som hender sen får vi se!

Här är iallefall tipps till er som ni ka anvenda er av;






  Pimpa dina underkleder!

Alla blogare sejer ju att man ska schöpa snygga underkleder för att krydda till det där hemma, men tenk om inte slantarna i sparbössan recker till då? Då har jag ett supper-dupper-bra tipps! Pimpa dina underkleder med hjälp av säckerhettsnålar - tyglappar - knappar - paljätter - refläx tyg osv osv. Ta fram symaskinen/nål och tråd och sy på små sötta saker lite huller om böller


Skicka sms/medelandä på fejsbook

Det bihöver inte vara någånting spesijellt, men visa att du inte har glumt bort nogon! Alla hjertans dag bityder inte att man endast ska spändera tid med sina partners, utan med alla sina närra och kärra! Glum ej bort mammsingen eller pappsingen heller! Det recker med att du skriver till äxempel: "du e söt, jag jillar dej", "vill du kn*lla", "hej pöddingen, står du här och dallrar" osv osv.


  Singel? Deppa inte!

Som jag skrev innan, du kan inte rå för att ingen vill ha deg.. som ni alla vet, DET FINNS INTE EN PARTNER TILL ALLA! Så derfur kan ni ju glädja er åt att det var jöst ni som fick vara lite unikare en dom andra som facktiskt har partners. och framfur allt; JEMFÖR ER EJ MED MEG, eftersåm jag e ennu lite unikare och har skaffat meg 2 partners.. och ett tipps till er som kenner er  lite däsperata: BLI HOMOS!! annars kan ni tenka sohär: alla kan inte se bra ut .. så sant som det är sackt

Kommentarer
Postat av: Hanna

BRA TIPS MIKAÄLA! håller med dig till 100%



du har alltid så bra åsikter måste jag säga

2009-02-15 @ 00:19:04
Postat av: Classe

Jag är bara din vän,jag gillar inte fjortizarna paow å dessie dom ska stryk å kenza å amir määäääää.

2009-02-15 @ 00:55:23
URL: http://kenzakinza.blogspot.com/
Postat av: Anonym

FAKE FAKE FAKE FAKE FAKE FAKE FAKE FAKE FAKE FAKE FAKE FAKE FAKE FAKE FAKE FAKE FAKE FAKE FAKE FAKE FAKE FAKE FAKE FAKE FAKE FAKE FAKE FAKE FAKE FAKE FAKE FAKE FAKE FAKE FAKE FAKE FAKE FAKE FAKE FAKE FAKE FAKE FAKE FAKE FAKE FAKE FAKE FAKE FAKE FAKE FAKE FAKE FAKE FAKE FAKE FAKE FAKE FAKE FAKE FAKE

2009-02-15 @ 01:06:23
Postat av: MIKAÄLA

HOLL KEFTEN JAG ÄR INTE FEJK, DE ÄR DU SOM ÄR DET

:-@ KAN DU BEVISA ATT JAG E DÄ ELLER??????? NEJ JUST DÄ!

2009-02-15 @ 01:57:31
URL: http://cindirellas.blogg.se/
Postat av: Anonym

det där har du tagit av kissies.se?? ^o)

2009-02-15 @ 13:15:52
Postat av: MIKAÄLA

ney :-s hon har furfan inte dysseleckxsi

2009-02-15 @ 13:53:14
URL: http://cindirellas.blogg.se/
Postat av: Anonym

MIKAÄLA DU E SÅ SKÖÖN MOHAhahahah ;D

2009-02-15 @ 22:19:55
Postat av: Anonym

du är mobbad

2009-02-20 @ 20:44:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0