ALKASAR TILL GLOBBEN!

Det var vell ganska rettvist eller vad sejer ni?? dåck så sitter paåw och stor-bölar på gålvet.. hon hejjade nemligen på Mary sernhult.. Dessy hejjade tråtts allt på nömmer 2 (smör-låten) för hon tykte han va fätt med snyg.. vilket e helt sant..

nu blir jag tvöngen att göra en övermanöver mitt i inlegget:

VADFAN TENKER  SWENSKA FÅLKET MED.. VEM F*N LEGGER NER PENGAR PÅ ATT RUSTA PÅ EN ÖGGLA???? :-O jag blev fett paff :-o låten SÖG...


urseckta meg. men tillbax till emnet..

aya ska keka lite mer snask nu osåvidare... blir vell fler öppdatteringar ijallafall eftersåm jag, dessy och paåw ska såva här och vi fönderar på att dyngna!!! en ricktig blåggkvell blir det alltso.. men ska kika vidar nu och såå...

bye sålenge



Kommentarer
Postat av: jennifer

Alcatzar är bäst :D

2009-02-07 @ 21:49:09
URL: http://demode.blogg.se/
Postat av: MIKAÄLA

ja utom shirly men hon blev ju tyverr diskad :-(

2009-02-07 @ 21:52:03
URL: http://cindirellas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0