2 aoutfitts i ett inlegg!!

jaa ni läste rett soklart angoende rubriken!
tengkte alltso legga in 2 aoutfitts här burjar med dagens skidåknings aoutfitt:



så såhär ser jag alltso ut i bakarna! men åbservera att jag hade tagit av skidorna och hjelmen och laggt dom på marken.. och nu när ni ser hur jevvla snyg jag e när jag åker skidor så furstår ni nog varfur
påjkarna e såm gallna i meg ;-) hihih


och såhär ser jag ut jöst nu:



super hett ?! JA!! jag har nemligen anvent brun utan sol lotihon
och så har jag låckat håret till ett snygt hållywood svall med heta låckar i håret !! kenner meg ricktigt nujd!

ett pluss till mitt hållywood svall e ju såklart mitt supper heta leende, eller vad sejer ni?

är jag inte oemotstondlig?

dacks att ringa hit partey-fålket, det blir alltso krök i våran stuga ijen.. det var ju såå kul!!


cyaa

Kommentarer
Postat av: eva kaludis

snyggt !

2009-02-24 @ 21:44:52
Postat av: ewa kaludis

snyggt !

2009-02-24 @ 21:45:11
Postat av: Anonym

vadå hollywood svall xD bara några enstaka hårstrån

2009-02-24 @ 23:42:33
Postat av: soff

oooooooj oj oj ...inte visste jag att du kunde bli så sexig..

2009-02-25 @ 10:11:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0