hey! ANANDAG JUL

hey, idag är det anandag jul / juldagen. i dån't rimember ;-D men ijallafall så blir det såklart party på stureplan idag ;-D så kvellen kommer bli ööönderbar!! ska städa min egna lägenhet här och sen ska jag burja laga lite mat till ikvell sen kommer några venner över. blir trolligtvis amir, kissy, jessicka, snor-denise, jerry och min kera bror oloff (oloff är här redan nu äftersåm jag har mutat han, om han hjelper till med stedningen så får han ett blow-jåb ikvell efter partyt)

aja slenger in bilder på julaftons aoutfitt:

 




jag hade en snyg och seksig jule-klenning! och sen hade jag en fin jule-rosätt i huvvet mitt och jag testade även att kamma fram mitt bebis-hår till en seksig pannlugg!!! :-D är jag inte bara fööör snygg??

på bilden håller jag desutom i en julklap som jag presis hade öppnat :-D fin va?

aja måste börja städa i lägenheten min, hörs sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0