slut mellan mey och jessicka

tenkte beretta anledningen till den dåliga öppdateringen, som jag låvade i mitt senaste videoinlegg.

som ni alla vet så var jag ihop med jessicka ett tag. det funkade jettebra. vi hade ett bra sexliv. men sen hende lite saker... jessicka har alltid varit svartshuk av sey, hon klarade helt enkelt inte av att jag har 2 påjkvenner också. hon ville inte ha några konkurrenter sa hon. det andra problemet var vår andra kompis snor-denise. hon ville också vara ihop med oss. men varken jessicka eller jag tycker att snor-denise är snygg så vi ville ju shelvklart inte vara ihop med henne :-S snor-denise blev fett lessen och burjade isolera sej. vi tykte lite synd om henne så vi gjorde slut för att det skölle bli rettvist. det tredje problemet var att jessicka var en liten hora som honglade med andra medans vi var ihop :-S det tolelerade jag inte så jag klådde upp henne varje kvell. och ett förhållande med våld inblandat kan man ej ha som ni förstår. efter vårat break up blev jag nedstemnd och pallade ej blågga. sorry för det, men nu är jag back on track :-D

vi är fortfarande myket goda venner och faktum är att vi ska dra på fest nu ;-) hörs senare <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sluta blogga. Du ljuger ju bara. Du säger att du inte är lesbisk, men det är du ju visst det. Äckel!

2009-08-23 @ 12:52:44
Postat av: MIKAÄLA

ney din dumma jevel, om jag har 2 påjkvenner så är jag inte lesbisk :-@

2009-08-23 @ 17:06:17
URL: http://cindirellas.blogg.se/
Postat av: Anonym

Om du inte är lesbisk, varför var du då tillsammans med jessika och lade ut bilder där ni kysstes...? Det kallar jag att vara lesbisk.

2009-08-24 @ 09:06:59
Postat av: MIKAÄLA

OM JAG HAR PÅJKVENNER SAMTIDIGT SÅ ÄR JAG EJ LESBISK, IDIJOT

2009-08-24 @ 16:07:32
URL: http://cindirellas.blogg.se/
Postat av: Anonym

Okej... Men du var liksom otrogen mot dina pojkvänner med en tjej.. Då är man lesbisk... Fatta.

2009-08-24 @ 16:46:06
Postat av: Anonym

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH

2009-08-30 @ 03:50:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0