ny vecka (schek-lista)

hey era valspäckar!<3

vaknade rettså tidigt idag tråtts att jag krökade gjärnet igår och blev packad som ett as ;-) är lite smått bakfull idag men yuo know, sånt hindrar inte meg!

crillebooi, paåw och amir såv kvar här och dom såver fortfarande. ska gå och vecka dom när jag har skirivit klar mitt inlegg här. tengkte skriva en av mina berömda schek-listor här för er. nemligen om vad jag ska hinna göra denna vecka.


- shåppa massor nya hust-kläder m.m.
- klippa håret (hur får ni veta sen)
- fästa minst 4 gånger
- burja fiksa en ny desajn (kåmmer upp nesta vecka)
- blogga massor
- städa mitt stökiga rum ;-)
- hemta ut min feta bloglön!
- fika massor med mina venner.
- umgås med min hemliga bff.
- gå till docktorn och fiksa min förståppning (det är jåbbigt att inte kunna b*jsa)
- raka oloffs armhålor (han bad meg att göra de)

det var vell det jag kan komma på nu. en rettså hendelserik vecka eller vad sejer ni? vissa pungter e såklart vicktigare en andra men jag ska verkligen kempa med att hinna med alla pungter. hur ser eran vecka ut?


ska gå och vecka töntarna som såver i min seng, vi hörs!

/ MIKAÄLA-mjaow

Kommentarer
Postat av: Linn

JAG ÄÄÄÄÄÄLSKAR DIN BLOGG!

2009-08-12 @ 13:01:48
Postat av: Sabine - Ab imo pectore

åh jag vill shoppa..

2009-08-12 @ 15:02:19
URL: http://enibas.blogg.se/
Postat av: Milano

har du nåsin försökt att skriva så att människor förstår vad du egentligen menar och inte tror att duär 4 år gammal och hackat dej in på din döda storasyrras bloggkonto?

2009-08-12 @ 17:00:57
URL: http://skvallerbloggen.webblogg.se/
Postat av: Anonym

DESSIE FÅR SMAKA PÅ TÅRTA



http://skvallervardet.blogg.se/2009/august/dessie-far-smaka-pa-tarta.html#comment



2009-08-12 @ 19:36:06
Postat av: Mattias KungligheteN^

ofta du känner Krillebooi .. jävla miffo

2009-08-20 @ 15:08:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0