godmårgon (?)

hey alla söta bofinkar :-)

tengkte bara visa att jag lever genom ett inlegg. jag klev nyss öpp ur sengen äftersåm jag såmnade rett sent igår. vi fästade nemligen igår kvell hemma hoss crille, med paåw, dessy och lite flera. fett najs var det! jag blev soklart dyngrak på min icas eppelsider och ramlade runt och skåjade mest av alla! fett najs ;-) har tagit en hel del bilder nu på sista tiden när jag ej har blogat så myket och jag låvar att legga in dom sen. men såhär i slutet av såmmarlåvet vill man ju ta vara på det lilla som e kvar. eller vad sejer ni??

ijallafall så ska jag ta en dusch nu. oloff ventar på meg.. cyah!!!


bay the way så frågade nån äfter min msn: [email protected]

Kommentarer
Postat av: Anonym

varför har du skaffat så mycket reklam?

2009-08-19 @ 20:37:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0