cha cha!

hey era små pissråttor! hoppas ni mår bra ;-) (naat) för det gör nemligen jag.. jag är på tåppen humör!

gissa varfur?

jo, duktiga som ni är så gissade ni soklart rett ;-) jag ska intervjuas för en kend tidning som seljs i bland anat tyskland, österrike, shweijsh med mera. (detta har lite med min nya perfym att göra, läs mer om den lengre ner). kåmmer att åka ner till tyskland redan på söndag för intervjuen och en fottografering, kåmmer också fiksa lite smågrejor med perfymen då, men mer om det när jag väl är där. kåmmer shelvklart vara bra öppdattering där med. så, dån't worry.

så.. vad har jag hjort idag? det är en fråga som ni alla nog har stellt er. så för att klargöra saker och ting så kan jag burja med att seja att jag tog en 25 minutare i solariumet, härligt kreft-röd är jag nu! sen har jag vart på möte med min assistent och manager, sen mötte jag upp mr. hemlig (min bff) för en fika och lite shåpping. tengkte fota grejorna jag köpte sen efter detta inlegget så ni får se det. alltid najs med lite höst-shåpping!

well.. bjuder på ett par stekheta bilder innan jag fotar min shåpping ;-)






Kommentarer
Postat av: Anonym

du härmar Kissie.

2009-08-27 @ 21:23:50
Postat av: Anonym

du härmar Kissie.

2009-08-27 @ 21:24:12
Postat av: MIKAÄLA

med vad :-S

2009-08-28 @ 11:38:15
URL: http://cindirellas.blogg.se/
Postat av: Anonym

fina teckningar.:)

2009-09-04 @ 06:00:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0