tisdag

heey! idag är det en fett solig dag så jag och oloff bistemde oss för att gå till shön och fiska lite och det va soft. vi fick en ricktig baddare och det krävdes 2 pärsoner för att hålla i den (det vill seja jag och oloff). dagen till ära hade jag en gul truja på meg för att hedra posken. alla vet ju att gult är poskens ferj. ijallafall så tog vi hem fisken och vi ska måla på den istellet för att måla på egg. sen ska vi spika upp den på veggen till minne av jesus på korset. och för det andra så lengtar jag fett myket tills vi ska få poskegg. elskar att leta efter mitt. man vet aldrig var det kan vara och det är så jevla spennande. innan vi fiskade åkte oloff till frisören och klippte håret. det blev fett snyggt. lite egg-liknande så det passar ju perfekt nu till posk. här kåmmer en bild från idag:



jag och oloff! inte så fin bild på mey men jag bjuder. och snella.. kåmmentera inte att oloff är tjock för han har gått öpp i vikt det senaste året så om ni jemför denna bilden med dom från när vi va i egyptien så merker ni en stor skillnad. han mår dåligt för detta och i såmmar ska han på fat-camp! aja pusshey ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

oj vad stor, både fisken och oloff :O

2009-04-07 @ 20:10:09
Postat av: Anonym

OH HAHAHAHAHA !

2009-04-07 @ 20:58:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0