tillbaka från promenixen

har nu rastat min katt dylan :-) det var skåj, enda tills det kom några barn och pekade på dylan och skratade åt att han bara har 3 ben. så jevla respäktlöst så jag vet inte vad :-S jag fick ju såklart dönderdamp och skrek på dom. den yngsta burjade gråta så då klubbade jag ner henne och stack hem så fort jag kunde, vill ju va på den säkra sidan... snart ska jag äta, blir nog en reyäl portion med potattismos och fikon. alltså fikonen ska vara hackade och blandade med moset, MUMS! rekåmenderar det värkligen, så jevla gått asså. sen blir de till att dra ut med dessy och paåw som sagt. ikvell KANSKE jag ska festa med kissy, de beror på om krillebooy är med. senast jag treffade honåm så tafsade han på mey och stönade så jag vet inte om jag vill treffa han ijen :-/ jag har ju redan 2 påjkvenner, men han kanske kan bli den tredje. aya nu ska jag fixa käk, tjatja!

ps. har solat också... visar resöltatet sen , så jävla najs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0