SVAR PÅ FRÅGOR FRÅN FRÅGESTÖNDEN

Postat av: hej, hur kommer det sig att du får din blogg så bra? keep going girl

svar: Hej, om man sejer såhär.. om jag sjelv är så jevvla bra och snygg, hur skulle då min blog könna bli misslykad liksåm? Jag kör mitt eget reys och jag har vent min dysseleckxi till nott bra istellet för nått dåligt.. man moste ta vara på det man har och göra det besta av situashionen liksåm..

Postat av:

varför började du blogga?

svar: frågan e snarare varför inte? klart man burjar bloga när man har alla odds på sin sida.. mitt utsende till äksempel.. jag är ju licksåm snygare än kissy och kensa tillsamans!

Postat av:

Dö! din jävla hora

svar: detta anser jag ej som en fråga.. jag anser alltso EJ detta som en fråga.. så du får EJ nott svar.. du får alltso EJ nott svar på din kåmmentar.. men en anmelning därimot kan du kanshe få .. du ber om det!

Postat av: sara

hur orkar du med alla dåliga kommentarer du får? är de inte jobbigt?

svar: DOLIGA KÅMMENTARER = AVENSHUKA.. jag tyker bara att de e najs att fålk e såå avenshuka.. så jag tar det såm en komplimang helt änkelt.. om man får en kåmmentar om att man e feyk till äksempel så tar jag de på "tvert-om språket"

Postat av:

är du oskuld?

svar: ejentligen har ni ej nott med det att gjöra men äftersåm jag låvade att svara på alla frågor så ska jag vell försöka svara ijallafall..

Postat av:

din blogg suger

svar: JAG FÅR NOG MER ATT SUGA PÅ EN VAD DU NONSINN KOMMER ATT FÅ SÅ KEFT, OKI FATAT OKI?

Postat av:

Hur känner du "no more mr nice guy"?

svar: vi har treffats och fästat några gonger.. sen kende han ijen mej på blogen så han tog kontackt med meg och sen har vi burjat umgås mera och mera..

Postat av:

varför är du bäst?

svar: ja du!! det kan bara gudarna svara på ;-) nej men serijöst så e jag vell född till de..

Postat av: Louise

Vilket är ditt drömresemål?

svar: jag skulle så veldans hjärna åka till KIRRUNA.. det verkar vara så intressant.. jag vill så hjärna åka dit och se pingvinerna lajv !! det har lenge vart en dröm.. sen kan man ju passa på att testa att äta en ÄKTA kiruna-lax som det kallas.. sen ett annat dröm resemål e HAPARANDA... har hört att dom har fina strender och att de liknar hawaii lite.. låter rett najs..

Postat av: stefan

Vilken är din favorit blogg och vilken är din favoritlåt?

svar: min favvis blog e lätt min egen.. brukar sitta och läsa igenåm den ibland och bara njuta.. och det vet jag att det är monga fler som gör också ;-) min favorit låt för stönden e ingen spesijell, men jag gillar hindi-musik och country-musik.. det e så spennande. gillar också perikles - vart ska vi såva inatt

Postat av:

Såg att du hade gått i en fotokurs så jag undrar vad du fotar med för kamera?

svar: jag har en vanlig engongs-kamera.. praktiskt och myket bra.. föngerar jettebra att ta kort med!! oloff min bror har även en kanon-digital kamerak som jag brukar låna ibland..

Postat av:

Vad är din största dröm inom foto?

svar: att könna fota lika bra som picasso.. <3 det har lenge vart en dröm..

Postat av: emma ♥

vilken affär skulle du säga att de mesta av dina kläder kommer ifrån?=)

svar: alltso.. svårt att säja.. finns vell ingen spesijell men om man måste velja så seger jag nog NK.. där har dom så bra kläder till lagom pris!!

Postat av: camilla

Jag undrar vad du har för tips till att alltid se så snygg och fräch ut som du gör? Du är verkligen vacker VARJE dag! Hur tänker du när du shoppar kläder? Tack! kram camilla!

svar: Tackar tackar!!1 jag kör mitt eget rejs.. anvender lite meyk öpp och smink men inte för myket alltso.. det moste soklart se naturligt ut! sen ficksar jag håret.. jag har ett inlegg lengre bak om hur jag ficksar de! när jag schåppar kör jag också mitt eget rejs.. tar det jag tycker e snygt.. och jag skiter alltid FÖLLSTENDIGT i om folk tyker de e fult, för liksåm här är jag!! take it or leve it..

Postat av: Gunilla Andersson

Hej Mikaäla! Vill först säga att jag tycker du verkar vara en underbart gullig tjej o du har en sån FIN familj! Jag har en fundering; Har du nånsin kännt, såhär i efterhand, att du skulle ha väntat med att bli gravid?

svar: åh tackar.. ja min family e allt bra den!! ney.. alltso de var rett herligt att ha kenslan att ett barn vexer i maggen på mey, och att jag kan döda den hur lett som helst. hahaha..

Postat av: mathildizz

är de sant att du och chrille är tillsammans? :p typ alla i min skola snackar om de...

svar: jag har 2 båyfriends.. timothy och farao.. fast jag vet inte ricktigt hur de är med farao jöst nu (han bor i egyptien) men det kan vell henda att jag har strulat omkring och så med denna chrille..

Postat av: eva

Vad har du för favoritkläder?
Vilken är din favoritartist just nu?
Har du några komplex?

svar: Jag elskar att ha mönstrade kläder med myket ferjer..
min favvorit artist e kanshe jill jonsson eller nott.. fast har masor jag gillar!
kompleks? nej varfur skölle jag ha de?? nobody is perfect, I AM nobody


Postat av: viktor

Jag har länge undrat... Vad tycker du om gymnasieföreningar? och har du varit med i någon?

svar: har ej vart med i non men jag tycker de är rett bra ijallafall.. sålenge dom vet vad dom holler på med och så.. fönderar på att starta min egna gymnasie-furening.

Postat av:

Är du en partytjej?

svar: HAH jaa till 110 prosent.. jag elskar att partaya..

Postat av: glory

Tycker du om att se dig själv i spegeln? om ja, varför? om nej, varför?

svar: ja.. för jag e så önderbart snyg.. men jag kenner meg endo lite sorgsen äftersåm jag tyker synd om er alla andra som aldrig nonsin kan nå upp till min snyg-hets-nivå.. lite synd om er facktiskt.

Postat av: ett fan

vem gav dig det vackra namnet Mikaäla? :)

svar: det var mor och far min.. dom ville ha nått enkelt men endo stilrent.. inget omodernt tantnamn och då fick jag MIKAÄLA.. visste ni furesten att jag e döpt till MIKAÄLA med stora bockstäver?

Postat av: angelika

Hej mickan, jag undrar om man kan vara för trång för att kunna onanera med fingrarna? jag själv lyckas aldrig få in någonting alls i slidan. är jag för trång eller helt enkelt inte våt nog?

svar: jag vet inte.. jag har aldrig sett din vagina så det e svårt att svara på.. men jag tror ej man kan va för trong.. tenk att du kan klemma ut en liten jevvla bebis ur därifron så.. testa att MOSA in fingrarna så ska du se att det nog går..

Postat av: angus

Hej cindirella! Jag är en kille som funderar på hur man slickar en tjej.. jag vet att man ska träffa klitoris mycket och slicka på den men var sitter den?

svar: slika överallt, men en ricktigt våt tunga.. har hört att de kan va mysigt om killen gör en snor-låma i vaginan så att de blir ricktigt smetigt och plaskigt.. sen kan du slika på den som om de vore en liten karamäll eller nott..

Postat av: gustav

Jag är en kille på 17, snart 18 och undrar hur kan det komma sperma i sängen utan att jag har onanerat?

svar: HAHA e du äfterbliven eller?? jevvla noob.


Kommentarer
Postat av: alexandra







hahahhaha fan va skön ändå!



spammar du mig så dör du btw :)



2009-04-26 @ 00:46:49
URL: http://alexandradr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0