MINNS NI?

Minns ni min "dåliga-oloff lista" ? jöst presis nu tengkte jag göra en liknande.. men en "dåliga-kissy lista". som ni nog vet så e jag kåmpis med kissy. hon e ej bland dom besta dåck men hon duger. Fönderar på att köra en bra och en dålig lista om lite olika folk jag kenner, då får ni ju på sett och vis reda på mer om mitt liv och mina vener.. låter kul va?

Såm sagt så burjar vi med kissy..


- hon tror att hon e kendast, hon e dåck inte de. SYND KISSY.
- hon tror att hon e snyggast, hon e dåck inte de heller, MERA SYND KISSY.
- hon e så fejkad. lepp furstorning till äxempel. och en brust furstorning e också på G.
- hennes näsa e ej liten och swett som tjejers näsor ska vara. hennes e POTATO..
- hon e inte römsren. serskillt inte på fäst.. spyr och skiter i alla hörn.
- hon kastade engong en sten på meg. läs mer om det här (lenk)
- hon e en attetijon whore , det vill seja att hon ska ha öppmerksamhet HELA tiden!
- hon e en nestan fullvuxen fjårtis.. wtf?
- hon e en snyltare , lever på andra och har inte alls så myket pengar som hon skriver!

listan kan göras myket lengre, men det e såvdaggs och jag legger ej ner mer tid på en så dålig mennisha.

vi hörs! pöss

Kommentarer
Postat av: Anonym

bästa listan jag läst på länge

2009-04-30 @ 13:28:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0