MIN DAG :-)

ALL TEXT ÄR KURSIV I DETTA INLEGG PGA STRUL MED BLÅGGEN!!!!

hey! tenkte biretta lite om min dag som var föllspeckad med planer som ni kan läsa i ett inlegg lite lengre ner.

furst va jag som sagt i plögget. de va rett såft. vi lärde oss att säja alfabetet på engelska. inte för att man har non som helst anvendning för de men de kan ju vara kul att kunna lixåm.. som sagt skipade jag dom 2 sista lekshonerna för att hinna med mina planer för dagen. fröknarna gick ju soklart inte med på det så lillamor (en fröken) låste in mey i ett rum. då tog jag upp en stor fet sten som jag hittade i min ficka och så kastade jag den på funstret. det gick sunder så jag kunde håppa ut och smita från fibula. rett år lillamor.

sedan mötte jag upp dessy och paåw för att försöka reda ut deras bråk. det gick inge vidare och det slutade med att paåw gav dessy en reyäl omgång. anledningen till att dom bråkar är för att dessy har brent paåw med en cigarr. jag är den enda som vet det :-P men äftersom att detta även ör en skvaller-blågg så skriver jag ju soklart ut det här.


paåw smeller till dessy i huvet med sin svarta veska. söddig bild pga att den är tagen med min mobil!


efter det gick jag och fikade.. SHELV!! det blev en cha-latte som jag satt och sörplade på i sisådär en kvart. det blev inget solarijum idag tyverr, men det får helt änkelt bli nån annan dag hehe :-) ska ringa kensa snart , hejdo ♥

(ÖPPDATERAR MER SEN!!!)

Kommentarer
Postat av: isabelle.

haha ah, jo. precis(:

2009-04-21 @ 22:40:06
URL: http://ffernandeez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0