LITTE SKÖNHETTSTIPS

ja som ni ser i röbriken tengkte jag bjudda på lite skönhettstips enligt meg... :-)
tengkte skriva lite om majke upp, kläder, aoutfitts, axccesoarer, hår-frillor med mera...
jag har även hjort en ny kattegåri där ni kan hitta fler tipps i framtiden!!

detta är altso del 1!!!

ska burja med att tippsa om en maskara som e supper dupper bra!!!
den heter volym-maskaran och kåmmer från håem..
det besta är soklart priset,, ca 50 spenn för denna mirakel-maskara.
ögonfransarna når enda upp till kina kan jag låva er!!


här åvan ser ni altso en bild på mirakel-maskaran (som jag kalar det)



nu tengkte jag även tippsa om en  snygg sminkning för parteey's

börjar med ögonen:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0