jevla shit också :-@

är i fibula nu, blåggar från min lilla blågg-dator som mitt crew har spånsrat mey med om ni öndrar. fröknarna här va FETT arja på mey på grönd av fönstret jag pajjade igår. dom drog in mey på deras kontor och skellde som fan på mey. så jevla dålig stil :-S ofta man jör så liksåm? och nu vill dom att JAG ska betala för skadorna :-S typ 3000 kronor! "fetglöm" sa jag. de är vell fan inte mitt fel att deras fakking fönster gick sönder, skaffa tåligare rutor jevla idijoter. nu kåmmer dom ringa hem till morsan, då blir det inte kul för mey kan jag tala om.

vad tyker ni om detta? är det okey att straffa mey för att jag pajjade en fönsterruta? :-S



fönstret jag hade sönder! (obs!! bild lånad från googel)


Kommentarer
Postat av: fdff

hahha XD

2009-04-22 @ 13:01:37
Postat av: Carro

Hahaha, den som tror att den här människan skriver så här på riktigt är dum :D

2009-04-22 @ 13:02:52
URL: http://marycaroline.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahaah

2009-04-22 @ 15:39:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0