HUR MAN FÅR EN FRAMGONGSRIK BLÅGG

jag har fått veldigt monga frågor om hur min blågg har blivit så framgongsrik så nu ska jag ge er några av mina besta tips för att ni ska könna få en nestan lika framgongsrik blågg som jag har:


1. var orginell! kom med nått nytt liksåm, ingen vill läsa om vad du åt idag tilläxempel! kom med nya idéer så att fålk får kenna på lite variashon.

2. ljug åfta i blåggen! det är inget jag brukar göra äftersom att mitt liv är så jevla fantastiskt men jag kan ju förstå att era liv inte är det så då får man helt änkelt ljuga ihop nått som blir spennande att läsa om!

3. ha en fin desajn! ingen , och då menar jag INGEN, vill läsa en blågg som ser ut som skit. velj desajn med omsårg.

4. ha monga tävlingar! alla gillar ju tävlingar! shelvklart besöker man järna en blågg med monga tävlingar. om du ej har nått pris så kan du ljuga om det också. hitta på att det tilleksempel var "svettlana" som vann en ny motorcyckel.

5. spamma fålk! skicka dryga kåmmentarer till fålks blåggar och lenka givetvis till din blågg! järna minst 20 gonger!

6. ha monga bilder! ingen vill läsa en blågg med bara text. liva upp blåggen med bilder ockso! blir myket roligare. det bihöver inte vara en fin bild utan det kan vara en på dej shelv!

decorating walls, do-it-yourself decoration stickers, wall stickers, decorating ideas, creative home decorating, wall alternatives, wall art, home decor, walls, inexpensive wall decor,affordable deco, hgtv, temporary wall art vinyl, easy wall decor, easy

Kommentarer
Postat av: Emma

Du borde förbättra dig på alla punkter utom ettan! o:

2009-08-01 @ 21:51:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0