homoseksualitet

jag har fått en hel del unskemål om att jag ska skriva ett inlegg om homoseksualitet och det ska jag nu jöra för vad gör man inte får sina önderbara läsare alltso?


jag vill burja med att seja att jag är FÖR homoseksualitet. jag har monga venner som är homo's, amir tilleksempel. (åbservera att han ej e så serijös med det eftersåm han tenkte endra sin leggning för min sköll) men jag vill ockso seja att homoseksualitet är inget man ska vara stålt över, man ska alttso INTE vara stålt om man är bög/lespisk. det är apsolut inget bra med det. ni som är homo's ståppar utvecklingen av menniskor, har ni tenkt på det? ni får oss andra att kenna att det är vi som gör saker fel fast det är ni som går mot natur-lagarna! nott att tenka på?


 

Picoodle / homo rainbow by pogujacy embri Image
detta är den såkalade homo-flaggan. varfur dom har en egen flagga kan jag värkligen inte förstå, ni är ju fanimey inget land? detta e shukt och att dom har en flagga är bara e överdriven trams-grey! ferjerna på homo-flaggan är regnbågens ferjer, det symbåliserar att alla jillar olika saker, tilleksempel ferjer & kön & matretter & spårter! det är en fin tanke men bara bullshit.


för er som inte vet vad homoseksualitet är så ska jag nu biretta det. det är när man jillar fålk av samma kön. pojkar som jillar penis kallas bög och då förstår ni nog vad tjejer som är homo jillar .. mm jöst det, men sånna vulgära ord ska vi inte gå in på. tjejerna kallas ijallafall lespisk/lebb. det finns monga fördomar mot homo's. dom är oftast sanna.

detta är ett eksempel på hur tvettekta homo's kan se ut:

Sorry Ladies Robert Pattinson is Gay A Study in Photos - BuzznetLesbians Having Fun XD


<--- bög ...... lebb --->

tengkte tippsa er alla åm lite kennetecknen på homoseksuella personer, eftersåm de kan va rett svårt att se skillnad ibland.. en sak e att bögarna ofta e sminkade och helt rakade så dom e lena som bejbi-römpor överallt. till eksempel i armhållorna. lespianerna därimot kan va ricktigt håriga. AVSKYVERT ÄR DET! dom kan lickna djur på hårvexten och ha veldigt groteska ben, armhållor, önderliv med mera..

ett annat kennetecken är att bögarna åfta bär råsa och har uppvikta byxor och har linnen och stickade trujor.. dom kan ockso ha schinos och blånderat hår! tjejerna klär seg inte gjärna i bikinis, dom har hellre stora säckiga badbraxer, dom klär seg gärna ockso i fula blommiga kleningar när dom ska vara lite ekstra upp-piffade.

de finns ockso en annan sårts homoseksuella.. dåm kallas transor! men dom tengkte jag biretta om imårn eller på tisdag. såunds good huh?!

glum ej bårt:

MEN TRÅTS ALLT ÄR DET BARA EN SAK SOM ÄR RETT, OCH DET ÄR:

♥ KÄRLEK SOM KÄRLEK! ♥


vad tyker ni om homoseksualitet? är det ett brått eller något fint?

Kommentarer
Postat av: Anonym

varken eller.. tror jag.

2009-04-19 @ 23:40:33
Postat av: JONNA

är ditt inlägg seriöst =

2009-04-20 @ 09:57:27
URL: http://joonnaak.blogg.se/
Postat av: MIKAÄLA

jonna: eh ja? :-S tror du jag skriver ett skemt-inlegg om ett sånt här serigöst ämne?

2009-04-20 @ 12:33:06
URL: http://cindirellas.blogg.se/
Postat av: soffan

Håller med dig i allt mikaäla=)

2009-04-20 @ 16:15:47
Postat av: Anonym

jag tror inte ens att du har dyslexi?

du är oseriös, ofta du hänger med alla stora bloggare?

och att ens skriva ett sånt här inlägg, du skriver det bara för att du vill att folk ska kommentera. du är liksom fejk, du har bara hittat på man märker jud et. orka..

2009-04-21 @ 15:09:47
Postat av: Carro

Alla får väl tycka som dom vill, men du motsäger dig själv flera gånger i inlägget. Asså hur kan du i början skriva att du tycker att homosexuella är okej och sen skriva att "homoseksualitet är inget man ska vara stålt över" och "det finns monga fördomar mot homo's. dom är oftast sanna." m.m. Och avsluta med att "kärlek är kärlek"?

Jag förstår det inte..

2009-04-22 @ 21:19:11
Postat av: Anonym

Sä länge det är lesbiskt så är det bara gulligt,, finns inget finare än 2 jejer som hånglar!!

2010-04-12 @ 19:47:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0