HOME SWETT HOME

CHA CHA!

är vell hemma nu (som ni nog fatar) igen efter en schåpping-rönda med jessicka.. vi teffade också paåw och dessy ett tag. dom va fett bong-styriga och fajtades för fölla möggar, så vi drog vidare och tog en fika med amir och kissy istellet.. bistellte PAJ med EKSTRA vanilijsåsen till :-) FETT MED SMASK!

jag schåppade lite olika kläder.. hitta massor med seksiga clotes nu till vår-tiderna.. visar i ett senare inlegg!!

tengkte bara infårmera om att idag har jag haft rett myket läsare, MYKET KUL MYKET KUL! jag blir så glader av sånnt!

VÄLKÅMMNA ALLA NYA LÄSARE, HÅPPAS NI STANNAR! :-D

aya daggs att ta en dösch. men furst dagens låt:



man blir liksåm fett happy av att höra den och jag har egnat hela mårgonen åt att öva in dansen och teksten.. fönderar på att uppträda med denna låt och dans på skol-avsluttningen på fibula :-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0