HEMND-LISTAN

nu har jag ätit upp min bananhalva och druckit upp mjulken. har även kåmmit på en hel del hemnd-idéer. ska som sagt hemnas på mina fröknar. jag tenkte att ni ska få rösta på vilket alternativ jag ska göra:



• pajja alla rutor på fibula
• ge ut fröknarnas e-mayl-adresser på snyggast.se & cam4.com
• baka en såckerkaka med en hämlig ingredijens i .. nemligen oloff spärma. och sedan bjuda dom på den!
• knölla med deras män/sambos/påjkvenner, eventuelt hongla upp dom
• brenna upp fibula
• skrika tills jag sprecker deras trumhinnor
• göra en skol-masaker (på lärarna dårå)
• kleta snor på alla möbler
• byta ut deras shampo mot hårbårttagningsmedel. (dom har en dösch i skolan)
• klåttra på min hylla (där jag har mina grejjer)
• be oloff att spruta sagge i deras skor
• anårdna en stripp-fest i pärsonalrummet
• legga kli-pölver på dom och på allt toalättpapper i hela fibula
• ge dom 3 reyäla pung-sparkar var
• rita en stor penis på väggen i något av römmen


RÖSTA PÅ ER FAVORIT!!! har ni ett annat förslag som ni tycker värkar bettre så föreslå gärna det ockso!!

Kommentarer
Postat av: natalie

haha varför stavar du så konstigt? :S

2009-04-22 @ 19:14:12
URL: http://nataliepalm.blogg.se/
Postat av: natalie

haha varför stavar du så konstigt? :S

2009-04-22 @ 19:14:25
URL: http://nataliepalm.blogg.se/
Postat av: Anonym

JAG HAR DYSELECKXSI

2009-04-22 @ 21:27:40
Postat av: Anonym

"göra en skol-masaker (på lärarna dårå)"



Det alternativet!!!!!

2009-04-22 @ 21:48:49
Postat av: petra

haha, härliga förslag!

2009-04-23 @ 20:22:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0