hemma ijen

japp ni läste rett. jag är hemma ijen, jag är alltso hemma ijen. mitt april-bus gick inte ricktigt som ventat. jag ska soklart biretta allt för er:

jag kåm till fibula som vanligt. furst hade vi samling och namn-öpprop. när fröken sa MIKAÄLA så svarade jag "nej" hahaahahahha :-p. då sa hon att jag skölle sluta vara så barnslig :-S. sen vred jag fram klåkan 3 minuter. så jevla kul!!!!!!! ingen merke nonting på hela dagen. nu kåmmer vi till finalen. efter lönchen la jag mej på gålvet och skrek av smerta (jag hade ju soklart inte ont på ricktigt). då kom en som heter jakopp förbi och blev vettskremd. jag sa "HEMTA EN FRÖKEN AJ AJ". han burjade gråta för han fick panik och sen kom han tillbaka med en fröken. då skrek jag mer och sa att jag hade fått svåra buk-smertor. fröken klemde på min buk och jag skrek som en stöcken gris. jag tykte att det var hysteriskt roligt enda tills fröken kånstaterade att det var nog best att ringa en ambulens. ambulensen kåm och hemtade mey för jag vågade ej ertjenna att jag bara skåjjade. dåm körde mey i illfart till akuten. vid dehär laget var jag skraj som en hårboll. när dom var i full färd med att påburja operationen så skrek jag "APRIL APRIL DIN DÖMMA SILL JAG KAN LURA DEY VART JAG VILL" , dom blev såklart fett arja och ringde min farsa. han gav mey en reyäl omgång och jag har återijen fått utegångförbjud.

vad jag har lärt mey av detta är att man får alldrig skåjja om buk-smertor.

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHAHAHHAH den här va bäst

2009-04-02 @ 22:54:55
Postat av: Thina

Eller hur.....

2009-06-10 @ 18:15:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0