HEMMA FRÅN FIBULA

jag sluttade tidigt idag.. och jag har redan burjat med hemnden, jag körde med såckerkakan som jag bjöd på med ingredijensen OLOFFS SAGGE I.. dom tykte de smakade utsöckt.. HAHAAHAHAH.. rett åt dåm.. ska vell fortsetta hemnas redan imårgon.. får se vad jag kör på då..


ijallafall så ska jag snart ut och treffa paåw och stephanny och vanässa.. vi drar nog till stan eler nott.. låvar att jag tar med meg blog-dattan så jag kan bloga ute till er.. låter bra va?!?

såm ni kanshe vet så har paåw kårt hår, och jissa vem hon har fått de ifrån?? JO MEG soklart.. hon tykte de va supper dupper snygt med kårt hår så hon bistemde seg för att klipa non licknande frissyr...

Kenns kul att fålk gillar meg och min stil och min blog lixxom.. och BAY THE WAY så hade jag besöksrekård igår ijen.. KUL :-D

VÄLKÅMNA TILL MIN BLOG ALLESAMANS

dacks att kila ut.. öppdatterar straks från blågdattan..


PÖSEN


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag har en del hämndtips..

tryck ner andra elevers/lärares böcker i toaletten,

slå sönder ett klassrum (bord, stolar, fönsterrutor).



Och så kan du skicka förfalskade brev i andras skåp..

2009-04-23 @ 14:42:28
Postat av: mt*

gör du stavfelen med vilje för att komma på dig egna grej eller?

2009-04-23 @ 15:09:33
URL: http://mariiette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0