godermårgon

hur mår ni mina fina läsare? shelv mår jag jettebra och jag är fortfarande glad för att jag hade fett monga bisökare igår. håppas ni stannar ♥

idag ska jag inte jöra nått spisjellt tror jag. ska ijallafall till plögget men jag är lite redd eftersom att jag pajjade en ruta där igår. jag kåmmer få fett me skäll ;-P. men dats life! jag är som sagt en liten rebell. visste ni att jag va pönkare för några år sen innan min fjårtis-period? jag hade tuppkam och en massa sont, kensa tog även efter mey och blev ockso pönkare.

innan jag drar vill jag klarjöra en sak:
JAG ÄR INTE KINSAKENSA!!!!! varfur tror ni att jag är samma pärson som classe? är ni helt jevla dömma eller? varfur skulle han fejka att vara en tjej för? jag är inte fejk, jag är ekta! vi är 2 olika pärsoner med 2 olika blåggar. vi är kåmpisar ockso. så fuck åff ni som tror vi är samma mennisha!



ITS NOT A DREAM, MIKAÄLA IS REAL ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0