fäst igår

var som sakt på fäst igår. de va vell rett kul, inget hujdar-partey men de dög. jag fick vell i mej liiite för myket att drika (3 glas med icas eppelsider) så de slutade med att jag stod och shejkade uppe på ett bord, lite pinigt nu i äfterhand :-S treffade på bland annat krillebooi som jag honglade upp reyält ;-P lite dålig andedrekt men jaja, man ska inte klaga på den hingsten inte ;-) vi tog en sveng om bland lakanen också, han har inte myket att skryta med om man seyer så haha. sen kom amir in och va fett full och bara ville vara med oss i sengen, SHELVKLART fick han inte de. sen va de inte myket mer att biretta så jag slaggade hos min kåmpis viktoria engelbrekt. aya bye!

en bild från igår kvell:


krille & jag, jag ser lite dragen ut hehe :-P

Kommentarer
Postat av: Erika

blogg.se eller devote.se?

tyck till i min blogg :D

2009-04-26 @ 22:00:45
URL: http://erikavikstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0