dåliga nyheter

det ni nu ska få läsa är nått som kåmmer att jöra er chåckade så var biredda...

jag har snakat lite med farao (min ena påjkven i egyptien) på msn och det värkar som att vårat furhållande kåmmer att gå åt pipan snart. shelvklart elskar vi varandra men eftersåm att vi bor så pass longt ifrån varandra så kan vi ju inte treffas. visst har vi snakat om att jag ska åka ner till hånåm ijen men det blir ju inte av för min mamma har ju en störning som ni vet. jag och farao fönderar på att jöra slut, för saknaden äfter varandra jör så ont... det är en gnagande kensla i hjärtat på oss båda 2. JAG vill ju mäst ha penis, men han vill ha kärlek och ömhet, men jag har redan kärlek och ömhet med min andra påjkven timothy i sveriget så varfur skölle jag behöva det från farao ockso då? asså jag vet inte vad jag ska ta mey till så snella, ni kan vel jelpa mey. ge mej tips på hur jag ska jöra. pöss på er alla /MIKAÄLA ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

dumpa honom :C

2009-04-17 @ 17:11:14
Postat av: Anonym

tror att det är bäst du är ärligt och säger till farao som det är. Tycker inte det är snällt att vara otrogen, även fast ingen av dom vet om något :( sanningen kmr tillslut fram :(

2009-04-17 @ 20:50:58
Postat av: MIKAÄLA

tack för tipsen, elskar er <3

2009-04-17 @ 22:45:24
URL: http://cindirellas.blogg.se/
Postat av: Anonym

HAAHA DET HÄR ÄR FAN BÄSTA BLOGGEN JAG LÄST, dock inte så kul med det där om hon som dog, men annars toppen (y'

2009-04-20 @ 20:48:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0