nyhetter

har faktist lite nyhetter att biretta...

amir stöter på meg igen :o de e shukt leskigt att en håmosäxuell stötter på meg.. inget illa menat men tenk hur myket han moste gilla meg eftersom han skölle könna bli bisäxuell för min sköll.. men jag gillar dig ÄNDAST som ven, oki fatat oki?


i heljen ska jag rymma hämifrån... jag tyker det låter intresangt och jag ska bo i ett telt med kensa som också rymer, och varfur hon vill ryma e derfur hon e trött på armanni.. efter som hundfan bara gneller sejer hon...

jag ska burja gålfa ijen.. kensa fick meg att få tillbacka mina kenslor för gålfen som jag hade förr..

jag, kensa och amir och nadja ska starta ett BAND.. jag har redan skrivit en låttäxt och kensa ska spela jitarr och amir ska spela trömmor och nadja ska spela bas... fett bra vi kåmmer bli.. NÅN MER SOM VILL VA MED I VÅRAT BAND?

killen i fibula som jillar meg har frågat schans.. men eftersom kärleck e svårt så sa jag nej eftersom hjertat sa nej..

en NY tevling kåmmer upp i blogen innom kårt.. DEN BLIR SPESIJELL..

snart ska jag flyta in i läggenheten breve kensa... ska bli rett kul..

det var allt för nu.. tack å hey



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0