LASS VEGAS BEJBY

som sakt så vill jag ju veldigt järna åka till lass vegas! verkar så spennande med alla kov-bojs o s v.
här kåmmer lite fakta om ... ja ni jissade rett: igelkåtar <3


igelkåten vi kenner ijen ifrån trädgårdar och parker
finns okså i sibiren och asiens fastland :-)
även på gåttland och öland finns det igelkåtar. lyllo dom öarna sejer jag bara!
igelkåtarna inte klarar av kylan när det är kallt :'-(
och så dör monga av dem i trafikolykor. REST IN PISS!
igelkåtarna är fridlysta. det betyder att man får inte pilla på dem,
spreja klåtter-ferj på dem .. m m. på åvansidan har igelkåtarr sirka
15 000-16 000 taggar. akta er för dem!!!!!!!!!!
det är inte kul att bli stucken av en igelkåt bara så ni vet!
oloff skrek som en stucken gris när han blev de :-/
när en igelkåt tvettar sig så spåttar den på ryggen. fresht va? :-S naat!
(amir lerde meg ett nytt ord)
igelkåten kan okså simma så ni vet.

det var allt för tillfellet. blir nog mer uppdateringar later bejbs!



Kommentarer
Postat av: epp

hahahah big ben, såg inte fel stavningen. läs mitt senaste inlägg så har du en ursäkt där. måste till lägga att du också stavar fel ibland lilla MIKAÄLA. men det händer väldigt sällan måste jag säga du är duktig.

2008-09-11 @ 21:12:52
URL: http://confondre.blogg.se/
Postat av: annas ugly shoes

du är utmanad babe

2008-09-12 @ 12:55:11
URL: http://annasuglyshoes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0