KUL DRUMM INATT..

igår var jag och trefade annas ugly shoes och clase.. vi partajade de va fet kuk, woopps KUL soklart.. sen trefade vi kissy och då kastade jag en tårkad fisk på henni och då burjade hon grinna.. hahahaahahah.. de va fet kul.. och mina vener annas ugly shoes och clase och jag vi gick och åt dåncken, då shöpte jag en mack fish meny och clase tog min fisk börjare och kastade den på kensa.. hehehe wopps så de kan gå i ens tokiga drummar...

jöste jag va i kensas skola igår med henni, teffade nadja och mirre då ockso.. och kensa gick fram och ritade på tavlan och skrev SNÅPP på tavlan med stora bockstäver.. hehe lite omoget tyker jag.. nadja gapskratta jette myket och jag sa öngefär hihi bara.. sen stellde hon sej på LÄRARENS kateder och sjöng: ONT DE GÖR ONT och sen moonade hon :s hehe men min ven kensa är lite som hon e...

en kille i hennes klass skrek att hon va dryg och att han skulle skvalra.. då tyckte jag de va överdrivet så jag sa åt han att hålla keft.. eftersom han visar meg respekt så håll han keft... tack..

nu e de nån satmara (mina grannar') som bårrar som tusan här, måste gå och säja åt dom att hålla keft!!!!!!!!


uppdejt:

wooopps, de va visst pappa som bårrade hehehe. tokigt av meg. han holler på att setta öpp en hylla som jag har jort i slöjden i fibula.. kan visa ett kort på den sen!!! pusar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0