I HATTE BESSERWISSER'S



detta e så omoget, om man har en fajt med en menisha så blandar den in sina kompisar.. bara för dom inte klarar sej shelva.. såå omoget altso..

här e ett exempel.. jag kåmmenterade nåns blog och den sa att jag inte kende kinza (som hon stavar det) för jag inte ens könde stava hennes namn, men hallå, kensa stavar inte sitt namn som kinza heller så hon hade fel då sa  jag att hon skölle hålla keft och då sa hennes ven sådär..

ni kanshe inte fattar vad jag vill furmedla men det är så OMOGET att blanda in sina kåmpisar, klarar ni inte er shelva utan dom ni kenner eller?? fyfarao..

och fålk som anmerker på saker.. herregud..

ÖPPDATERAT::




riktigt omoget.. merks att shejen bara e 13 bast.. ägd blev hon ijallafall så hon blockade mey.. fet omoget.

Kommentarer
Postat av: Malin

jävla nörd du har en jävligt ful blogg och du tror antagligen att du är något, föresten om din blogg var så jävla bra varför gör du reklam då?



2008-09-01 @ 16:38:05
URL: http://maliines.blogg.se/
Postat av: Katya

Hallå om du skriver ett inlägg om det måste du ju skriva sanningen iallafall!!! Du skrev aldrig att du gör reklam för massa bloggar och låssas att du känner folk!



Och jag e inte ful och om du e så snygg kanske du ska ha nån bild på dig själv? Nööörd

2008-09-01 @ 16:39:49
URL: http://katyas.blogg.se/
Postat av: Katya

känn dig blockad

2008-09-01 @ 16:41:04
URL: http://katyas.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahha fan orkar inte med dina stavfel som du antagligen måste göra med mening för annars är du ett under som inte kan stava för fem öre:) hahahhmen lite skön endå

2008-09-01 @ 16:42:56
Postat av: Karin

va? :P

2008-09-01 @ 16:50:43
URL: http://exklusive.blogg.se/
Postat av: Anonym

hur fan stavar människan ? :O

2008-09-01 @ 19:36:35
Postat av: Anonym

assooow paalla att duu tyyp driiver,! get a lifee assoow,!

2008-09-01 @ 19:38:10
Postat av: lisa

fyfan vilket stort skämt du är

2008-09-01 @ 19:39:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0