heej

sitter hemma hoss kensa med amir och nadja och nåra fler och ska kolla på fottbållen.. svergiet - ungren.. heeeya sveriget!!!! vi är soklart i hennes nya lägenhet som tuvärr inte e min stil med rålling stones loggan, men annars är dett jette myssigt!!!

vi shäkar gotte-snacks (alla utom allas våran amir, han fastar för han e möslim) shelv tycker jag de e liiite onödigt att fasta.. men det är deras relijon så jag respecterar dem..

det e en kille som hetter en sak som jag kallar för D han e shär i meeg :-o han går i fibula med meg.. han fönderar på att fråga schansen sa han..  men mer om det när de blir acktuellt

ijallafall så börgar fottbållen nu, öppdatterar senare..

pusar

Kommentarer
Postat av: g

HAHAHHAHA

2008-09-16 @ 11:48:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0