ett inlegg

hey..

tengkte öppdattera nu..

som ni ser?? ;-)

ijallafall så har jag vatt på stan idag.. shåppat mer hust kleder (ni kan se bilder lengre ner)

sen mötte jag kensa som va poväg till jur-klinicken för att avlivva armanen :'-( stackars henni.. (armanen altso inte kensa)

varfur hon jöst valde att avliva henni var derfur att hon hade kissat i hennes nya friss & kompany veska.. det tycker jag kallas att överdriva... BARA SÅ DU VET ALTSO KENSA!!!!!!

ijallafall så fursöckte jag stoppa kensa men hon va tvär-arj och de gick inte att få henne på bettre tankar. föresten sa amir att hon könde ju bara shöpa en ny veska och då fick hon spel och tog hennes kånverse sko och daska till han i flesket..

omoget kensa!!

ijallafall så fikade jag med nån gammal släckting ockso (måna sallin heter henni) de va rett trevligt, men ganska uttråckande i lengden.. hon pratta bara pållitik



tunicka- lindeks (obs barnavdellningen) - denna e rett lik kensas:



jag tycker ijallafal de påminner lite???



en löskrage, även den från lindeks... 99 kronor för denna söta senaps-orancha löskrage



söt keps-mössa från lindeks även den (lindeks är en önderbar affär)



härlig jacka från lideks.. härlig laks-röd ferg..



okey de va allt jag har shöpt :-) eller jag har shöpt 3 par nya skor men dom visar jag sen. LÅVAR..

pöss så lenge

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHAHAH ! SNÄLLA SLUTA BLOgGA..ni/du är fan för roliga..orkar inte läsa er/din blogg..får ont i magen

2008-09-25 @ 01:57:00
URL: http://overdozee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0