dagens aotfitt

tenkte att det vore skåjj för er att få se min aotfitt för idag:




trujan = en seksig magtruja med trycket "COOL" , från en butik i dalarna. 450 :-
byksorna = gråa jinns , kan man hitta i prinsip var som hälst. 500:-
örhengen = göldiga ringar från göldfynnd , sirka 1200 :-
naglar = rött nagellack från diår. OBS - priset varijerar!!!

ps. anledningen till att jag ser så trutt och sliten ut på bilden är för att jag
var hundvakt åt kensa när hon var & simmade.
riktikt jåbbigt men jag är en sann ven.

ps2. ja ni ser rätt! jag har masskara på meg idag :-)

Kommentarer
Postat av: annas ugly shoes

fint med mascara tycker jag, ser naturligt ut ändå. =)



sv. TACK!!!

2008-09-16 @ 01:04:56
URL: http://annasuglyshoes.blogg.se/
Postat av: Anonym

asso du kan inte va seriös med dina "stavproblem"? hahahah

2008-09-16 @ 18:31:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0