BACK IN BISSNESS

har vart lite "off" ett tag nu men det har ju vart hälg.. men nu e jag tillbacks ijen...

har haft en veldans skoj helg... och idag ska jag åka och se på röllstolsbasket med en tjej som e lite handickappad (min ena kussin) ska nog bli skoj får man håppas.. egentligen vill jag inte följa med men jag tenkte va lite snell mot henne. (hon läser inte min blog, håppas jag)

igår va kensa hos mig på fäst... amir ockso.. och nadja. och massa annat fålk ockso.. blondabella kikade förbi ett tag ockso.. det blev en kul partey-kvell.. laddar upp min aoutfitt från igår då ockso..

och om ni vill veta lite gåssipp så däckade kensa i såffan min.. + hon spydde i min blomkrucka...

amir bara dansa runt med sitt flesk och sjöng brittnys spears. han trodde han va seksig och sheykade men de va fet äckligt...

i fredags tog jag de löngt bara.. hade filmkvell hoss amir... han tjattade så då kom jag över.. men de va mäst jag och hans ena lillebror som kollade på filmen för amir hade telefånsex med jonas gardel :-o nått nytt han och mark har burjat med tydligen.. altso att ha telefånsex med vilsna bögar (bisäxuella)..

dom fönderar även på att starta ett program som heter: vilsna bögar söker fru.. eller nott i den stilen..

det var allt för nu.. låvar att uppdattera mer med min gårdagens aoutfitt när jag har vart på röllstolsbasket !! ses<33

Kommentarer
Postat av: peter

hahah du är för rolig du

2008-09-28 @ 11:20:31
Postat av: Anonymtpar

Ja visst var det.



Jag måste bara få fråga, är du sådär dålig på att skriva? Det kan du ju inte vara?

2008-09-28 @ 11:24:01
URL: http://anonymtpar.blogg.se/
Postat av: xxxxx

xHAHAHA

2008-09-28 @ 12:53:34
Postat av: Anonym

palla ljuga, blondinbella är i london

2008-09-28 @ 18:15:53
Postat av: MIKAÄLA

eh neej??? hon kom över till meg

2008-09-28 @ 18:48:19
URL: http://cindirellas.blogg.se/
Postat av: Gina

cp? skaffa dig ett liv och sluta håna alla som har dyslexi, du har ju inge vett i din lilla ärthjärna! Asså ärligt, när du skriver kommentarer så skriver du gaaanska normalt. Idiot lägg ner den här jävla bloggen, eller skaffa en normal blogg utan ett fejkt dyslexi, ush på dej!

2008-09-28 @ 18:56:17
Postat av: Gina

kolla längst upp på din info, där det står "adda mig på ....." det var väl en normal mening utan dyslexi? du skriver mig såhär "meg" inte mig. du är ju för patetiskt jävla klantskalle!

2008-09-28 @ 18:58:04
Postat av: MIKAÄLA

jag kanshe anvender MIG av ett program IBLAND och kan få HJELP ibland OKI? SLUTA HÅNA MIG LÅT MEG VA FÖRSJUTTON

2008-09-28 @ 19:01:43
URL: http://cindirellas.blogg.se/
Postat av: nollkoll

haha jag älskar att alla klagar så mycket på din blogg, det är ju egentligen dom som inte har något annat liv än att sitta och läsa andras bloggar. Och dom fortsätter ju ändå läsa bloggen fast dom verkar uppriktigt irriterade. Rock on!

2008-09-28 @ 19:03:30
Postat av: Emilia

Du är riktigt omogen som låtsas att du har dyslexi ! Det är fan inte ens kul !

2008-09-28 @ 19:17:05
URL: http://dancingstreet.blogg.se/
Postat av: Emilia

Och förresten, du kan tydligen skriva: Let's talk about, men inte till vissa andra enkla ord. TÖNT ! Väx upp för fan .

2008-09-28 @ 19:19:00
URL: http://dancingstreet.blogg.se/
Postat av: Anonymtpar

Jahaja, på så vis.

2008-09-28 @ 19:31:49
URL: http://anonymtpar.blogg.se/
Postat av: MIKAÄLA

JA KANSHE FÖR JAG HAR KÅPIERAT LET'S TALK ABOT FRÅN EN SLOGAN-HEMSIDA??? ÄGD, DU VET INGET ALS SÅ KEFT OKI

2008-09-28 @ 19:55:58
URL: http://cindirellas.blogg.se/
Postat av: trili

men va fan låt henne vara. om ni inte vill läsa är det så jävla svårt att trycka på X knappen längst upp i höger hörn! ingen tvingar er att läsa henne blogg så varför ens slösa tid på att göra det? och kanske hon har en sjukdom är de nått att retas med? hon skriver rätt på några meningar några skriver hon fel, när ni själva skriver skriver ni väl inte fel på samma mening d.v.s samma ord, nej precis? visa lite respekt för fan!

2008-09-28 @ 20:40:10
Postat av: Nathalie

men asså tönt, sitter och ljuger om att du har dyslexi ?! taskigt mot dom som har det "/!

2008-09-28 @ 21:10:43
URL: http://nathiis.blogg.se/
Postat av: MIKAÄLA

men hollkeften, läs inte då om du inte vill se jeffla tunt

2008-09-28 @ 22:27:35
URL: http://cindirellas.blogg.se/
Postat av: Anonym

lägg ner bloggen bara! Folk fattar ju att du ljuger. Varför står det inte i blondinbellas blogg o kenzas o alla att dom träffat dej? Jo för att du inte har träffat dom.

Folk skrattar åt dej när dom läser. Ja känner folk med dyslexi och dom har kollat din blogg o man stavar inte så dåligt som du gör du överdriver!

2008-10-02 @ 23:17:54
Postat av: Anonym

lägg ner bloggen bara! Folk fattar ju att du ljuger. Varför står det inte i blondinbellas blogg o kenzas o alla att dom träffat dej? Jo för att du inte har träffat dom.

Folk skrattar åt dej när dom läser. Ja känner folk med dyslexi och dom har kollat din blogg o man stavar inte så dåligt som du gör du överdriver!

2008-10-02 @ 23:18:37
Postat av: MIKAÄLA

JAG KANSHE ÄR FÖR COOL FÖR DERAS BLÅGGAR? DU VET JU FAN INGENTING OM MIN RELASHON TILL DOM SÅ HOL KEFTEN OCH YTRA DEG INTE UTAN ATT TA REDA PÅ FACKTA FÖRST JÄVLA @@*€%¤%&/!!!!

2008-10-04 @ 23:21:51
URL: http://cindirellas.blogg.se/
Postat av: MIKAÄLA

PS. SLUTTA SPAMMA MIN BLÅGG

2008-10-04 @ 23:22:13
URL: http://cindirellas.blogg.se/
Postat av: zååfii

HAHAHAHAHHA!!!!! fett roligt

2008-10-08 @ 00:49:39
URL: http://overdozee.blogg.se/
Postat av: Anonym

du är för mycket! Lägg ner nu!

För cool för deras blogg? Eh okej istället måste det ju vara att dom skämms över dej eller nått när dom inte vill skriva att dom träffat dej. alla vet att bloggen är fejk så. duvågar ju inte ens visa enbild pådej. eller kan du lägga upp en bild på dej och Amir kanske? Ellerska du säga nu att det inte finns några bilder på er?

2008-10-09 @ 13:15:33
Postat av: DDEE

Tror du verkligen att Kenza, Blondinbella, Amir och Nadja skulle komma till din fest. SLUTA LJUG FÖRIHELVETE.

2009-01-30 @ 15:48:01
Postat av: FUCK YOU!

SLUTA LJUGA HA ETT LIV

2009-02-03 @ 09:40:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0