MIN AOTFITT FÖR IKVELL

här är min nya klenning :-)
visst är den helt bidårande? elskar ferjen ..
den röda ferjen på min hud har nestan gått bort , eller har den ej? :-/
körde även med en annan frisyr idag , FLÄTOR!! seksigt? ja :-) .
halsbandet är ejentligen ett hundhalsband men det var så
jevla snyggt så jag inte kunde motstå det hehe :-P
(notera att jag har maskara på meg idag)

vad tycker ni? :-D är min autfitt för utmanande eller är den okey?
håppas timothy jillar den iallefall...

nu måste jag dra, ska treffa hånåm om 15 minutter och
jag vill ju inte kåmma försent ;-P  HA EN TREVLIG KVELL ALLA!!!!!


Kommentarer
Postat av: thg

skitsnyggt

2008-10-12 @ 15:14:27
Postat av: zååfii

faaaaaaaaaaan va fin du va mikaäla! ingen kille kan ju motstå dej..hur gick dejten ?=)

2008-10-12 @ 15:30:41
URL: http://overdozee.blogg.se/
Postat av: Erika

Har kenzakinza slutat blogga eller????? :O

classe vart e duuuuuuuuuu!!

2008-10-12 @ 18:57:14
Postat av: MIKAÄLA

erika, jag har ingen anning faksikt.. varfur frogar du meg?

2008-10-12 @ 20:12:51
URL: http://cindirellas.blogg.se/
Postat av: deena

Är det din riktiga outfit elr bara nåt du har hittad i google?

2009-01-30 @ 15:40:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0