juvlig tisdaggs mårgon

hey alla menishoor..

kul att ni tyckte jag va het på skolfottot!!! och jag låvar att jag va myckeet hetare på klassfottot.. så de ska ni få se nångong idag då!!

idag ska jag treffa claudija (min barndåms-ven kissys kåmpis) för lite shåpping. hon vill nemligen ha lite tipps till en snygg parteyy aoutfitt och frågade derför mig. ni vet, jag e ju shend för mina parteyy aoutfittss.. hehe.

aja har inte så mycket mer att skriva jöst nu så jag bjuder er på en daggens låt!!



varfur jag valde just denna låten e för att jag tycker hon e så otroligt döktig som står upp shelv och vågar lägga ut den här på jutube..

tjejen som shunger går i min klass på fibula :-)

Kommentarer
Postat av: Anonym

omg, stackars unge...

2008-10-28 @ 13:07:06
Postat av: ellen.

när vill du köpa skorna ?

:D

2008-10-29 @ 15:04:05
URL: http://confondre.blogg.se/
Postat av: Anonym

varför har du marijuana blad på din header? röker du marijuana MIKAÄLA eller tycker du bara att dom är fina?=)

2008-10-29 @ 17:12:54
Postat av: MIKAÄLA

det e HUST-LÖV

2008-11-03 @ 16:20:17
URL: http://cindirellas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0