alllt jag har schåppat



Kollach numer 1 !!
jag har köpt 2 sol-skermar och en keps så jag kan variera mig med
grejor att ha på skallen, eftersom jag e otroligt shenslig mot sol så
måste jag alltid ha nått på hövvet.
jag har shöpt 2 olika scandaler att ha på meg <3
såå söta. & ett par lite spårtigare. och sen ett par söta men stil-rena ballerinnas..
2 kjolar, en long och en kårt, en slippz, 2 tåppar, en baddreckt med jordgöbbar,
en söt trujja. önderbart e de!!



Kollach numer 2 !!
jag har även shöpt en söt rosa bikini, en ball bad-dreckt med en shej på,
flipp-flåpps, en veska, klåcka, sol-briller, en hatt, en våt-dreckt med
matshande skor (dom blåa) och några trujor.
jag jillar mest den med ett hust-löv på , passar nu till husten hehe :-) <3
vesten tog jag i en rett så stor storlek för att
även mor min ska könna anvenda den :-)

MEN NU GÅR SNART PLANET SOM BLEV FÖRSENAT TILL KL 16:30!!!!!!!!!!!!!
uppdaterar senare när jag är framme i egyptien :-) pösshey!

Kommentarer
Postat av: ellen.

du borde köpa skorna!

du har ju velat haft sånt jättelänge.

jag kan sänka priset :)

2008-10-30 @ 16:44:42
URL: http://confondre.blogg.se/
Postat av: Karina

Hur gammal är du?

2008-10-31 @ 00:01:58
Postat av: sofia

HHÖSTLÖV..HAHAHAHA MARIJUANA BLAD AHHAHA =)

2008-10-31 @ 00:40:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0