ÖNDERBART!!!!!!!!!!!

FIFAAN VAD JAG ELSKAR DETTA LAND
(alltso egyptien)

jag ber om ursekt för den usla uppdateringen.
jag har totalt blivit furelskade egyptiens vakra strender, ståtliga pyramider
och alla kameler, men inget .. och då menar jag INGET (utom mina nya brillor)
slår FARAO!!!! det är en kille jag har raggat öpp här nere i egyptien.
han är så jevla snygg och snell. han erbjöd mej 1 kamel och shelvklart
kunde jag inte tacka ney till det för det är ju inte varge dag man får en kamel.
delfi har jag döpt min kamel till .. håppas man kan ta med henni på flygplanet.
vad tror ni? :-/

för övrigt så är jag rett så röd.. alltso mitt schinn. har fått bada med truja dom
senaste dagarna.. men dat's layf .. oloff är rödast ha-ha-ha-ha ;-P
han har inte heller fott nogon shej här nere, han raggar på för fölla möggar
kan jag tala om. nån dag blir de nog hans tur att få sej en liten farao ockso ;-)

imorron ska vi till pyramiderna ijen. det var fett kul där.
men nu ska vi gå och ta en liten för-kröckar-drink.
här är lite bilder innan jag drar:


fursta resan till pyramiderna <3 oloff och jag!


oloff och jag ijen!


jag rider omkring bland pyramiderna :-) hesten heter all shariff !


morsan klettra upp på en pyramid, de va fett skemmigt :-|

det var allt för tillfellet, kommer mer bilder nesta gång ;-)
NU BLIR DET PARTEY!

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHAHAHAHA AHAHAHAHAHAHHA fyfan asso

2008-11-02 @ 21:57:18
Postat av: Anonym

åå så kul.

2008-11-02 @ 22:29:27
Postat av: Anonym

hahahaha , herregud !

2008-11-03 @ 01:27:11
URL: http://metrobloggen.se/selmap

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0