KVÄLLENS AOTFITT

heey! sorry för en dålig updatering.
idag har jag mest dreglat .. och badat lite i havet :-)
sen shäkade vi på en liten rästurang som hette "al merhaba".
jag bistellde en stor lax-gryta. fett gått!

nu ska jag snart dra ut med farao och hans polare.
ska bli najs.
såhär ser jag ut ikvell:



en klassisk mittbena
snygg och trändig truja med snygga volangär.
randiga tajjts
söta china-skor. elskar dom! swetty <3


ps. ursekta dreglet men jag kan inte rå för det :-(
fuck rabies :-S


aja ska dra ut nu bye mina kappkejks!


Kommentarer
Postat av: Efig

när får man se bild på farao?

2008-11-12 @ 22:03:28
Postat av: MIKAÄLA

det finns en bild på han nånstanns i blåggen. men de kåmmer en till sen ;-)

2008-11-12 @ 22:06:49
URL: http://cindirellas.blogg.se/
Postat av: soffan

HAHAHAHAHHAHHAHAHAHA =)

2008-11-13 @ 03:01:18
URL: http://overdozee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0