HEMLENGTAN

hej alla!

har varit här i egyptien ganska så lenge nu
och det drujer ett tag innan vi ska hem ijen.
jag lengtar hem fett mycket. saknar alla fibula-barn och så...
och det är ju inte så verst kul att vara här när man har
drabbats av rabies. salmonällan har gått över nu tror jag
och det är ju bra. hoppas rabiesen försvinner ockso ..
ni kan vell skriva nån snell krya-på-deg-helsning till
mej så blir jag jetteglad. skulle va sååå gölligt av er.
nu ska jag dra ut och schteeeka på beatchen! ;-)
(ps. ska sola med kläder idag under ett parasåll)

pösshey /cindie

Kommentarer
Postat av: Anonym

krya på dig

2008-11-11 @ 14:38:52
Postat av: MIKAÄLA

tack gubben/gömman

2008-11-11 @ 16:20:36
URL: http://cindirellas.blogg.se/
Postat av: Anonym

krya på dig mickis

2008-11-11 @ 17:49:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0